adik dan kakak

Monday, July 25, 2011

wanita dan perfumes..

Assalamualalikum.. lama xmenjenguk blog tgk blog kwn2 byk btl dh t'tggl nk baca entri2 dorang..eh,baru 5hari aku off9 ke aku yg mmg jrg msk blog??hehehe..

Perfumes dan wanita spti aur dan tebing. boleh jgk kata teman setia jgk kot. rasanya suma org guna perfumes. utk pelbagai tujuan dan sebab. plg common pn sbb nak elak dr bau badan..tak kira perempuan atau lelaki rasanya perfumes dah jadi satu keprluan dan mesti da dlm koleksi brg stiap org. dh jadi satu kebiasaan bila setiap org da 2,3jenis perfumes yg harga beratus stiap satu. kata org,alah  membeli menang memakai..

cte2 psl perfumes ni, aku mgkin agak 'ketinggalan zaman' dan agak pelik berbanding wanita lain. sebab? sebabnya..malu nk ckp..aku xpakai perfumes..huhuhu. mmg sejak dulu lg smpai skrg dh da 2 ank..sbb? sebab aku mmg alergik dgn bau2an yg kuat. bkn sj perfumes,bedak, sabun ke pa2 bnda yg dpakai d badan klu berbau kuat sgt aku mmg akn pening dan sakit kepala. tak normal ke gtu?? da ke wanita lain cam aku ni? msti da org ckp yg aku ni selekeh dan badan berbau.huhuh. tak pun..ok je bau aku.hahaha.

Perfumes aku yg plg mahal pnh dibeli pn ialah perfumes ms nikah dulu. xdela mahal mn pun..polo, RM150..percaya atau tak,perfume tu masih da smpai skrg. sbb? sbb aku mmg bbrpa kali je pakai pstu mmg xleh pakai wpun ms pilih tu mmg rs xla bau kuat sgt. huhuh. rs membazir sgt. syg duit..tu pn sbb xtau brg pa lg nk bt hantaran. yela,dh alat mekap aku xnak. xreti nk conteng2. takut membazir jgk..nk bg kt org my huby xbagi katanya tu brg hntaran nikah xbaik bg org. tp duk simpan pn xde guna jgk..

Jgnkan kata perfume sdri,perfume org pn aku xleh bau.mulala pening dan nk muntah.opss..buruk perangaikan.hahaha. seingat aku,sejak zaman sek lg mmg aku xpakai perfume suma ni. pnh jugak berjinak2 nk pakai perfume. tergoda dgn perfume my rumet ketika kt u sbnrnya. cam wangi gile. so, beli la satu..nk tau pa jadi?hahah.perfume tu pn bbrpa kali je pakai pstu bubah jd busuk plk dihidung aku.last2 aku bg kt my kazen..nasib xmahal sgt. xla rs membazir sgt..

p/s:malu jgk nk share cte ni tp xpela..rs nya kwn2 aku suma tau aku xsuka pakai perfume..huhuh

1 comments:

sitiebby said...

ros, mmg xblh pisahkan...tp org mmg xdpt nk pake perfumes....pening kepala...jap2 pake, jap2 tinggal..last abis diguna org lain