adik dan kakak

Monday, July 4, 2011

FB dan faedah2nya..

Assalamualaikum..weehuu..

FB aku skrg ni dj jd tmpt shopping scra xlnsung dah..stap hr mmg tgu kul5 ptg n xsbr2 nk bkk fb smata2 nk tgk pa new item menarik yg blh dbeli. hehe.. almklom la skrg ni suma bnda dijual thru fb tu.sebut je suma da. brg kemas pn org dh beli thru on9 je skrg ni. hbt sggh teknologi skrg ni kan. separuh drpd frenlist aku adalah kedai2 on9.erk,xdela smpai sparuh kot tp suku da la rsnya.btapa ramainya.huhu.

Aku ni kira ketinggalan zaman la jgk bab shoppg on9 ni.org lain dh lm dh beli mcm2 dlm fb tp aku br a few month ni je berfjinak2 dlm bidang ni.hahaha. syok beb! mmg xingat dunia la bla dh dpn fb. bkn cbuk update status ke interact dgn kwn2 tp cbuk dk view brg. hahaha. bahaya sggh fb ni..

Fungsi fb utk aku boleh dikatakan dh bubah 100%.huhu. kdg2 rs xlengkap klu xbkk fb sehari.tupun smata-mata nk tgk brg pa yg da potensi utk dibeli.hehehe. aku salunya suka tgk baju, tudung xpun brg baby. ni antara pages yg wajib d tgk la.hehehe. ok la shop on9 ni.duk je dpn lappy n blh pilih2 n banding hrga.pastu byr n tgu brg smpai dpn umah. tp yg x nk brapa bestnya bla brg kdg2 lmbat sampai wpun guna pos laju.konon smpai dlm masa sehari tp mengikut pglmn,plg cpt pun 3hr br brg smpai.mmg xsuka menunngu lama n xberbaloi byr pos mahal2 klu servis lmbt. satu lg,aku ni jenis cerewet.kdg2 warna item x exactly sama dgn yg kt tgk dlm on9 tu. n kdg2 kdaan brg pn kita xtau. xleh pegang2 n belek2 b4 beli spt dialam nyata ni. so, penah la jgk rs xpuas hati dgn kualiti brg..

Biasala kan,stiap bnda da pro n cons. bg aku shopper on9 ni xleh terlalu cerewet. klu x, shop on9 bkn la tmpt terbaik utk anda..papun,aku enjoy la tgk suma brg2 yg da dlm fb tu..menggugat iman je..dh la xde dana sdri.huhuh.nsb baik slama ni wpun 2,3kali sbulan aku nk beli brg my huby xpenah lg bising,agknya sbb hrga brg pn xde la terlalu mahal..

0 comments: