adik dan kakak

Friday, January 21, 2011

semoga dipermudahkan..

Assalamualaikum..

Hari ni dh 21hb maknanya tinggal 6hr lagi la nk sampai due. Ntah2 esok lusa dah kot aku akan deliver.. Sehari dua ni perut asyik mengeras je. Kadang2 sampai rs xleh jalan sbb tegang sgt.hehe.. Very excited sbnrnya dan boleh dikatakan aku dah sedia fizikal dan mental nk melalui sekali lg proces kelahiran ni even cam xleh nk imagine sgt cmne la keadaan dlm wad n dlm labour room nanti. Doa sgt xpayah duk dlm wad lg nk tgu jalan terbuka.

Semalam kami g scan lg. Baby kurang gerak sbnrnya so nk g cek la ntah2 sumtin happen. Kalau dia gerak kuat sgt kang aku rs sakit plk tp bila dia xgerak lg la aku 'sakit'. Sgt runsing! So, xpela syg. Gerak jela kuat2 sampai umi mengaduh jnji syg sihat.. Doc ckp mmg sah girl n berat pn dh byk naik. Myb sama bsr dgn tirah jgk la kot.. Ok la tu dr xsampai 2kg cam 36weeks hr tu..

Ramai yg tya nk pantang katne. Actually aku sdri xsure lg nk berpantang katne. Bukan pa. Kalau ikut rs selesa mmgla kt umh sdri selesa lg. Nk buat pa pn sng n semua tersedia. Cuma xde org yg tlg jg jela. Aku rs xde masalah pn kalau pantang sendiri sbb ank sulong dulu pn xde sapa2 jgk yg tlg. Suma kami berdua yg buat. Tengokla cmne nanti. Xnak la susahkan ma jgk sbnrnya sbb adk2 da lg yg sekolah. Nanti bertambah plk beban dia nk jg suma org.. Doaku,semoga segalanya berjalan lancar dan dipermudahkan Allah..Amin

0 comments: