adik dan kakak

Monday, April 18, 2011

tabahnya hatimu..wanita besi..

Assalamualaikum..perhatian..Post hari ni xde kena mgna dgn diri empunya blog k.


Semenjak 2 mejak ni kecoh je dunia politik malaysia ni dgn mcm2 hal. sorang mengata sorang. xtau dh yg mn betul yg mn x.. keadaan akan lebih parah bla dkt election. cam br2 ni la..mcm2 cte kua. xminat politik wpun belajar jurusan yg da politik subjek..


 Dalam byk2 cte hati aku begitu tertarik dgn kes Anuar Ibrahim. sjk dulu lg time dia timb. PM lg mcm2 cte kua psl dia. aku favor jgk dgn dia ni sbnrnya. ntah, sbb nmpk cam baik je.. Bkn nk cte hal kes dia tp nk cte hal wife dia..wan Azizah. dia la wanita besi yg aku maksudkan dlm title aku ni. tabah n hebat gile dia ni bg aku. tgk jela dugaan pa yg xmenimpa dia tp dia nmpk cool je. sntiasa mjadi peneman n isteri yg setia disisi suami tercinta. aku xrasa yg dia berpura2 kuat. dia mmg kuat n tabah!


Bygkan org suma dok kata suami dia mcm2. smpai masuk penjara. dulu kes liwat skrg plk lbh teruk lg pd tu siap kua video lucah. perempuan, laki suma dia sapu.org kt mmg sah2 da bukti la kan tp dia still jgk yakin yg suami dia baik. blh bt PC lg kata dia mmg xpercaya itu suami dia. ya Allah..hebatnya hati perempuan ini..


Xkesahla sape btl sape slh. bg aku sbg org lua yg xtau menau cte sbnr baik jgn b'ckp pa2. n, yg plg kesian dlm 'kes' ni ialah ank, isteri n fmly terdekat dia la kan. plg2 tdk org msti dok bercakap n dok pndang serong kt dorg ank branak..ksiankan..papun, aku mmg salute abis la dgn wanita sehebat wan Azizah ni.ttp teguh n utuh mempertahankan suami tercinta...

0 comments: