adik dan kakak

Tuesday, February 2, 2010

Percutian yg x best


Assalamualaikum..im back again..hr ni nk share bout our last sunday vocation..vocation ke?hm..some sort la..my hubby having a short meeting there while me, my doter n my brothers having a greet holiday..Konon2 nk having fun la..main2 n mandi manda kt pantai. Unluckily, hujan turun dgn lebatnya mlm ahad tu sampaila ke pg esoknya. G breakfast pn dlm ujan lebat.. hehe. kn g jgk klu x msti kelaparan nk tgu lunch. nasibla da wife kwn huby ku yg baik hati yg tinggal di sebelah bilikku ini sudi meminjamkan payungnya. xla basah kuyup kami nnti..hehe.thanks to her..
Tungu pya tunggu hujan xjugak2 berhenti. xlm dh nk check out ni..huhu..kesedihan tiba2 melanda. mana tak nya kalau cmni xblh la nk jln2 n mndi mnda kt pantai..rs kerugian sgt..hujan memang best, klu duk kt umah la..tp kalau ujan time g pantai mmg malangla..tujuan asal akn tergendala la nmpknya. tp last2 ujan berhenti n matahari pn kua..alhamdulillah..dpt jgk adk2 n athirah g main2 kt kolam renang. berendam kt kolam memang aktiviti wajib kami stap kali dtg ke santubong resort ni..nk g pantai air besar..ombak kuat.bahaya.mmg best tgk athirah main2 air..dia mmg suka main kt dlm kolam sampai xnk naik..
Ok..time to go home..xpela.kira ok la dpt mndi kolam jap td walaupn xleh g pantai. tiba2 plk kunci keta hilang entah kemana.. ya Allah..mmg byk btl mslh percutian kali ni..xpenah2 berlaku sblm ni..kelam kabut suma mencari kunci..abis digeledah seluruh bilik tp xjgk jmpa2..adk aku ckp kunci tu dia dh bg huby aku tp huby aku lak kata dia xambk..so, xtau sapa yg hilangkan kunci tu sebenarnya..abis la satu resort kecoh..kononla..last2 kami blk n plannya nk ambk kunci spare kt umh la.benti kejap kt kch mkn2..n tb2 lak kami menghala balik ke santubong..rupa2nya kunci dh jumpa. jumpa kt bilik kwn huby aku yg aku ckp pinjamkan payung td tu..ni msti huby aku tertinggal time dia g lepak smlm..xngaku.x igt lah tu..tp aku diam je..td dh gado jap time cr kunci tu..dh ckp msti abg slh letak n x igt..tp dia ckp x..ish, mmg xbest la cuti ujg mgu tu..mcm2 hal..hopefully da same thg dont happen again in da future..

0 comments: