adik dan kakak

Sunday, February 7, 2010

kenali org2 disekeliling mu melalui zodiac mereka..


im back again..percaya atau tak kt blh tau personaliti seseorg melaui zodiac dorg or bln kelahiran la..bloggers, jom share2 info psl ni..ikut pengalaman aku, mmg da sstgh perkara mmg btl mcm yg diperkatakan zodiac..bkn pd dr sdri je tau tp org2 tg sm bln dgn aku.aku da sorg kenalan yg agk rapat yg lahir bln yg sm..hmpir suma perangai, perwatakan n pemikiran kami sama!mgkin da yg kt dh kwn rapat msti la ala2 sm gtu kan?tp xkn la dh lm berpisah pn perangai n pemikiran sm jgk..bkn tilik nasib tp lebih kepada untuk mengenali diri sdri dan untuk memperbaiki pa yg tidak baik..myb da sstgh bnda kita ptut ambk n jadikan pengajaran walaupun sumbernya dr bangsa asing..yg penting jgn terlalu obses dan ambk suma bulat2..suma info or kledge yg dtg dr mn2 sumber pn kena la ditimbang dan difikirkan sblm mempercayai atau mempraktikkannya..

4 comments:

zuliana said...

btul....juz utk suka2 xpo.jgn pcaya bulat2..syirik..bdosa

Mrs. Zafian's said...

tp aku sk baca zue..pah klu hk baik2 gk koya best..kuang3..

zuliana said...

aku pn bc utk koya best hahaha...klu hok xbaik tu...mst aku oyat..."isk...ngarut nih...aku baik!!" HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Mrs. Zafian's said...

betul3!klu hk molek msti suka pah ko tingo tp klu hk xbest msti kt ngarut.hahaha