adik dan kakak

Tuesday, November 22, 2011

pa yg patut?

Assalamualaikum..kat tv macam2 iklan tentang produk kecantikan..sumanya dgn manfaat yg sama yakni utk dapat kulit cantik,tenang, putih n sihat sentiasa..this is me.dh mula la tu nterpengaruh dgn iklan.hehehe

xdapat dinafikan kdg2 bla tgk iklan mmg ati akn tertarik dgn kebagusan produk2 kecantikan ni. lbh2 lg bla tgk muka cam dh xcantik.hehehe. mangsa keadaan jgk la aku ni kiranya. dikelilingi plk oleh gadia2 muda remaja yg pastinya jaaauhhh lbh cantik n bergaya dr aku.huhuhu..rasa rendah diri


So, lately cam tertarik je nk beli produk tambahan utk penjagaan kulit muka tp mslh..mslhnya aku sdri xtau nk beli produk jenis pa. pa sbnrnya yg kita perlukan utk dpt kulit cantik? adakah dgn guna rangkaian pembersih muka or dgn cara pakai foundation, cream muka, or bedak yg mahal2 tu suma? ke nk kena makan pil collagen suma tu? pening kepala..yela.suma ckp produk dorang bagus..

Aku perasan pas bersalin mmg badan dh xsama cam dulu. especially bentuk muka. dulu v shape p skrg ni cam u shape je. dh xcantik dh..huhu. myb bkn sbb bersalin tp sbb peningkatan umur. tp tu je pun..so far other part still sama. tp still klu boleh nk kembalikan v shape cam dulu..org kata collagen bgs. merawat dr dlm tp nthla.. muka aku ni sofar xde la mslh pa2. mmg blh tibai je pakai papun tp memandangkan umur dh makin tua jd semakin berhati2 dgn produk utk ditampal dimuka. takut nnti kulit jd rosak sbb salu bt experiment. hehe

0 comments: