adik dan kakak

Tuesday, December 28, 2010

my special day..

Tinggal beberapa hari lagi nk abis tahun 2010. maknanya xbeberapa hari lagi jugak my special day pun akan tiba.eh,jangan salah anggap pulak.hehe. my special day tu ialah my anniversary day yang ke-4. tapi masalahnya aku lom da pa2 hadiah untuk hubby tersayang. bukan xnak beli pa2 tapi sebenanrnya xtau nk bagi hadiah pa. kawan2 bagi suggestion beli je pa2 walaupun barang tu dia dah da tapi aku kalau boleh xnak la camtu. kenal sangat dengan huby aku. kalau bnda dh da msti dia xpakai or guna. lagi2 kalau brg terssebut xkena dgn taste dia. sejak dulu mmg cmtu. ofkosla most of da thg dia dh da. so,xtau nk bagi pa..sgt buntu

Da yg cakap xpyh bagi pa2. masak n beli kek ke, or xpun jak candle light dinner pn dh cukup. tapi cam xbrpa best je cmtu sbb dia bukan jenis yg suka mkn. n xde kenangan la kalau cmtu. kalau candle light dinner pulak xkan nk bwk ank kan? tapi xkan plk nk tgglkan ank dgn mak smata2 nk clbrate ulangtahun perkahwinan. bersungguh beno plk nmpknya.heheh..

Sbnrnya,ni bkn thn pertama yg aku xbelikan dia pa2.( pengakuan dgn sedih..) kes nya cam di atas tu la.xtau nk beli pa.. kdg2 da jugak nk hadiahkan dia sesuatu tapi xkena dengan status kewangan bagi seorg fulltime housewife cam aku ni plk.. kdg2 nk beli papun msti tgk dulu sbb bagi org yg suka brg berjenama cam my huby xsuma brg dia pakai wpun dr insan istimewa..jd niat tu hanya tinggal niat..dia je yg salu akn bagi something kat aku.xkira la mahal or murah.

Papun, nk sgt dia tahu yg aku amat sygkan dia dan cintakan dia wpun salu buat hal dan salu majuk.hehe..

0 comments: