adik dan kakak

Friday, November 5, 2010

pasal makanan lagi..hehe

Assalamualaikum..hehe. tgk tajuk pn mesti dah dapat agak nk cite sal apakan? agaknya sebab 'taksub' sangat dengan makanan la aku jadi camni sekarang..huhu.xcaya sangat sebab mengandung badan naik jadi camni. sebenarnya aku yg kuat makan xkira waktu dan ketika..sedih..sebab cam xleh tima kenyataan yang berat sekarang dah 62kg ++ lagi..bulan ni xtaula bape pulak berat aku..seram!!

Eh,lari topik lak.heheh..(sesi meluah perasaan la pulak)..sebenarnya nk share pasal masakan mak mertuaku.. mak mertuaku ni memang cerewet. cerewet dalam semua hal! Bukan kat umah dia je dia cerewet sampaikan umah ank mnantu pun kalau dia xsuka or xkemas pasti kea 'fire'. Depan2 lagi tau. Hehe.. Tapi mungkin sebab cerewet ni jugakla dia masak sangat SEDAP!! Boleh kasi A++ la kalu dia masak. Suma masakan yg dia msak mesti rasa cam makan kat kedai.. Kira sgt sedapla tu. Hehe.. Mungkin dia memang dilahirkan mempunyai 'tangan' yg pandai memasak. Sentuh papun mesti jadi.. Dia suka masak dan xsuka beli akt luar. Lebih jimat dan lebih berkhasiat katanya kalau masak sendiri. Aku selalu gak kena 'tegur' bila suka mkan kat luar. Bisa ler isteri moden. Hehe.. Lagipun air tangan aku xla sesedap air tangan dia. Dia ok la masak suma hidangan sebab ait tangan dia memang SUPERB! Klu aku masak dah sah2 xabis. Heheh.. Yang aku salute tu dia boleh masak semua jenis masakan. Sebut je makanan cina, india, moden, kg,suma dia leh masak dan yg paling penting sedap!!

Thank ma..Org suka sgt makan ma masak sebab sumanya sedap,superb!!

0 comments: