adik dan kakak

Tuesday, November 9, 2010

chinta chanduri..




Assalamualaikum.. xsure nk cakap pasal apa. tapi agak tertarik dan terpanggil untuk mengulas tentang cita ni.. mesti ramai kat luar sana yg suka sangat dgn cita ni kan? Aku pun suka jugak tgk cite ni.

Mula2 dulu geram betul dgn Chinta sebab gatal dan buat2 taubat semata2 nk pikat si rasul iman tu. tapi sekarang bila Chinta dah betul-betul ikhlas nk bertaubat, si rasul iman pulak buat hal. ish, agak emo cikit aku kat sini. geram sangat kat rasul iman tu! lansung xsesuai dengan perwatakan yg dia bawa. ingat boleh jadi contoh teladan tup-tup dia pulak yg buat perangai. ish,semua xkena la dimata aku dalam cite ni.. huhu. memang aku agak emo bila tgk cite cmni. sebab blh jd kat sapa-sapa jekan.termasuk aku.. aku just meletakkan diri dlm situasi tersebut. saadatul pulak yg bagi peluang kenapa? mmgla boleh nk kawan dan nak ubah si chinta tu tapi bila dh tengok laki dia baik semacam je dgn chinta patutnya dari awal dia stop.ni x,bia je..ha, last-last jadilah camni. rasul tu pulak mmg lelaki yg xtahu bersyukur. alim la konon tapi boleh je cakap dengan perempuan lain yg dia xcintakan isteri dia. hm..cerita..kasi logik ckt la wei..

Hm..dh la.makin byk curah makin tinggi pulak tahap ke'emo'an aku ni.. hehe. papun, layan je cite ni..yg baik akan dibalas baik dan yg jahat akan dibalas jahat. just nk kata, niat tak menghalalkan cara. kita tgk pa jd dgn cite ni last nanti..adios..

0 comments: